You are hereJORNADES DE PORTES OBERTES 1R TRIMESTRE CURS 2017-2018

JORNADES DE PORTES OBERTES 1R TRIMESTRE CURS 2017-2018

By admin - Posted on 05 Desembre 2017

Benvolgudes famílies,

​A​ continuació us detallem tota la informació relativa a les jornades de portes obertes de les diverses activitats extraescolars i de l'activitat de natació a Can Mercader, per aquest primer trimestre.

Portes Obertes Natació:
13 desembre (dimecres)*
14 desembre (dijous)
18 desembre (dilluns)

*Us recordem que, per motiu de la celebració del Concert de Nadal, el dimecres dia 20 de desembre no hi haurà servei d'acompanyament a la piscina, pero podeu portar-los vosaltres mateixos després del Concert si l'horari us ho permet. El servei d'acompanyament d'aquell dia
es descomptarà de la quota mensual.

Portes Obertes Activitats Extraescolars:

Dimarts 12 desembre - Multiesports P4*
Dimecres 13 desembre- Hokey, Futbol i Acrobàcia.
Dijous 14 desembre- Escacs, Descobrim, Karate ** i Teatre**.
Dilluns 18 desembre - Dansa, Bàsquet i DecoArt Express.
Dimarts 19 desembre- Multiesport P5*, Handbol i Patinatge.

*Multiesport: Degut a l'elevat nombre d'infants participants aquest curs, hem decidit dividir en dos dies les Portes Obertes d'aquesta activitat.

**Karate /Teatre: Per tal de poder gaudir els dos grups de l'espai del gimnàs (l'espai més adient per fer una mostra d'aquestes activitats), les activitats de Teatre i Karate compartiran el gimnàs 30 minuts cada grup (Karate de 17h a 17.30h i Teatre de 17.30h a 18h). Us demanem la màxima col.laboració per poder organitzar adequadament aquesta jornada.

Si teniu cap dubte, restem a la vostra disposició.

Salutacions Cordials,

Comissió d'Activitats Extraescolars  i Equip d'Imalleure

GESTIÓ AMPA

Informació referent a la gestió general Ampes i documentació específica de temes de interés famílies complementaria. (info rebuda de Fapac i d'altres organismes oficials)