You are hereASSEMBLEA ORDINÀRIA AMPA 24/01/18

ASSEMBLEA ORDINÀRIA AMPA 24/01/18

By admin - Posted on 30 Gener 2018

Acta Assemblea 24/01/2018 ( i adjuntem Power Point presentació AMPA)

1.      Es fa la presentació als pares i mares de l’índex de la reunió, i es demana disculpes per no haver-se fet la reunió durant l’any passat.

2.      Lectura de l’acta anterior.

3.      Presentació dels comptes de l’associació durant el curs 2016-17.

a.      S’aproven amb un total de 22 vots a favor i 0 en contra. La resta voten abstenir-se.

4.      Es fa la presentació de l’esborrany del codi intern, indicant-se que es resposta d’una necessitat que es va veure a l’anterior assemblea. No s’aprova el text presentat per consens de l’assemblea. Els punts a modificar són els següents:
a.      Especificar les avantatges i inconvenients al cas de que una família no vulgui ser de l’AMPA.
b.      Especificar que aquest text també ha de ser aprovat pel Consell Escolar.
c.       Especificar que les repercussions han de ser sobre els pares i no sobre els nens
d.      Que abans de treure la condició d’associat per impagament, s’ha de fer efectiva una conversa amb el pares per saber la situació de la família.

5.      Amb referència a la gestió de l’AMPA:
a.      S’explica que al Setembre del 2017 s’anul.la el contracte amb la gestoria A200 per considerar que el servei que ens donava era nul.
b.      S’explica la relació i funcionament amb Hisenda.
c.       Es demana buscar una solució a la nostra específica casuística per portar menjador i extraescolars.
d.      S’està treballant en comparar models amb altres escoles (ex. Els Pins).
e.      Entre els assistents s’arriba a la conclusió de buscar entre tots una filtració.

6.      Comissions:
a.      Es comunica que la comissió de Gegants s’està reactivant.
b.      S’arriba a l’acord de que els pares de cinquè s’encarreguin de la festa fi de curs, incloent la festa de la tarda.
c.       La de comunicació està funcionant.

7.      La junta comunica la seva dimissió amb data 26/02/2018, comunicant als assistents que s’obre un període fins al 19/02/2018 per presentar las candidatures; i així votar el proper 26/02/2018

A Cornellà 24 de Gener de 2018

AdjuntMida
Assemblea 2018.ppt8.27 MB